Jika Anda Memerlukan Resit Pengecualian Cukai Untuk Setiap Sumbangan Anda Ke MAAHAD AZ ZEIN AL MAKKI (PUSAT PENJAGAAN ANAK-ANAK YATIM TAHFIZ) Terus Berhubung Dengan Ustaz Shahari - 013 339 3112

Produk Phytoscience Double Stem Cell Menggunakan Sijil Halal Palsu

Produk Phytoscience Double Stem Cell Menggunakan Sijil Halal Palsu. Kecoh di laman sosial tentang produk yang hangat di pasaran sekarang ni kerana iaitu Produk Phytoscience Double Stem Cell didapati menggunakan sijil halal Jakim yang palsu. Untuk info Produk Phytoscience Double Stem Cell merupakan satu produk makanan untuk penjagaan kesihatan dan awet muda untuk lelaki dan perempuan yang hangat dipasaran sekarang.
Produk Phytoscience Double Stem Cell Menggunakan Sijil Halal Palsu Jakim
Produk Produk Phytoscience Double Stem Cell Menggunakan Sijil Halal Palsu JAKIM

Tapi baru-baru ini heboh di laman sosial kerana tiada bukti kukuh tentang status halal produk tersebut dan isu ini dipanjangkan ke Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) tentang status halal produk tersebut yang didapati menggunakan sijil halal palsu.

Produk Phytoscience Double Stem Cell Menggunakan Sijil Halal Palsu Jakim

Bukti Produk Phytoscience Double Stem Cell Menggunakan Sijil Halal Palsu Jakim

Oleh kerana banyak pertanyaan orang ramai tentang produk Phytoscience Double Stem Cell, akhirnya JAKIM telah mengeluarkan kenyataan di laman sosial facebook JAKIM.
Produk Phytoscience Double Stem Cell Menggunakan Sijil Halal Palsu Jakim

kenyataan yang dikeluarkan oleh Facebook JAKIM 
 
Selain itu, semakan melalui SMS juga menunjukkan bukti Produk Phytoscience Double Stem Cell tiada dalam senarai untuk produk yang halal.

Produk Phytoscience Double Stem Cell Menggunakan Sijil Halal Palsu

Oleh itu, Pengguna di luar khususnya dinasihatkan untuk berhati-hati memilih produk halal sebagai produk gunaan seharian dalam kehidupan.
Kongsi di Google Plus

About ΛΓΓОVЄРЄΛСЄ™

Tiada Kepayah Selagi Kita Mahu Berusaha ...
Dapatkan HABBASYI OIL - Kapsul Habbatussauda + Madu

- Hubungi 019 215 7175 (Syahrul)
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

  1. Assalam. Isunya disini ialah penggunaan sijil halal tanpa kebenaran. Syarikat pernah memohon sijil halal tapi belum ada pemeriksaan dari pihak yabg berwajib. Dari segi produk, makmal KKM sendiri mengesahkan tiada unsur haiwan dikesan dalam sample yg dikaji. kilang yg mengeluarkan produk ini juga mempunyai sijil halal kerana mengeluarkan pelbagai produk kesihatan yang lain. Untuk pengetahuan, produk ini dtg dari Switzerland dan dipek semula di malaysia. Produk ini juga telah mendapat kebenaran utk jualan di singapore kerana tiada unsur racun atau logam. Perlu diingatkan sgt susah utk mendapat kebenaran pasaran di Singapore kerana pemeriksaannya yg sgt ketat. Ramai yg telah mencuba produk ini dan kesannya sgt baik dan berbeza kebaikannya berbanding produk lain. Produk ini membantu membuang toksin dan membaiki fungsi organ seterusnya dpt meningkatkan kesihatan pengguna secara keseluruhan. Apa yg pihak syarikat perlu buat ialah memohon maaf dan cuba mendapatkan sijil halal dari JAKIM seberapa segera. Wassalam..

    ReplyDelete