Jika Anda Memerlukan Resit Pengecualian Cukai Untuk Setiap Sumbangan Anda Ke MAAHAD AZ ZEIN AL MAKKI (PUSAT PENJAGAAN ANAK-ANAK YATIM TAHFIZ) Terus Berhubung Dengan Ustaz Shahari - 013 339 3112

Samsung Kemaskini Android 4.4 KitKat




Seperti yang kami ketahui peranti-peranti kelas atasan (High-End) daripada Samsung termasuk Galaxy Note 3, Galaxy Note 2, Galaxy S3 dan Galaxy S4 bakal menerima kemaskini Android 4.4 bermula Januari tahun hadapan. Pada masa yang sama, Samsung telah merancang untuk membawa kemaskini Android 4.4 Kitkat untuk peranti pertengahan dan bawahan.



Sepertimana yang diterangkan oleh Google semasa pelancaran Android 4.4 KitKat yang lalu, OS terbaru mereka menyokong peranti bawahan dengan minimum RAM yang diperlukan 512 MB RAM sekaligus membenarkan beberapa peranti kelas bawahan Samsung Galaxy menerima kemaskini KitKat. Bedasarkan maklumat daripada Sammobile.com, Samsung telah merancang membawa kemaskini Android 4.4 termasuk Galaxy S4 mini, Galaxy S3 mini, Galaxy S Advance, Galaxy Core, Galaxy Fame, Galaxy Ace 2 dan Galaxy Fresh. Walaubagaimanapon, Samsung masih lagi belum mengeluarkan sebarang maklumat tentang kesahihan dan maklumat tentang kemaskini ini.
Kongsi di Google Plus

About ΛΓΓОVЄРЄΛСЄ™

Tiada Kepayah Selagi Kita Mahu Berusaha ...
Dapatkan HABBASYI OIL - Kapsul Habbatussauda + Madu

- Hubungi 019 215 7175 (Syahrul)
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment